Z pamiętnika Kluski Pierożanki, czyli nikogo nie ma

Koty znają się na śnie i spaniu jak mało kto. Jeśli potrafimy spać około 16 godzin na dobę, można przypuszcać, że robimy to z pasją i zaangażowaniem. Możemy mieć wątpliwości, czy to co przeżywamy jest jawą, a może kolejnym snem. Dlatego ja wolę zjeść dwie kolacje, a nawet i trzy, bo zawsze może się okazać, że jedna z nich to była jakaś tam oniryczna ściema. Pawian jest zmęczony, dlatego czuwam nad jego snem, a wejście pod moje pazurki nie nalezy do przyjemności, o czym może zaświadczyć stado pobitych weterynarzy. Takie niedomordki. To kolejne słowo, które Pawian przyniósł z roboty – bo ostatnio namiętnie zadaje się z gramatyczkami historycznymi. Niedomordki, czyli niedobitki.

Zabawny ten język polski… Mogłabym o tym coś powiedzieć (wszak jestem cudzoziemką), ale trochę senna jestem, a łapki marzną i cierpną na klawiszach. Łóżeczko ciągnie, wzywa, a koło Pawiana ciepło i przyjemnie. A ja coś dzisiaj taka niewyspana, bo ten remont, a kot ciekawski i pełen chęci niesienia pomocy. Samo Państwo rozumieją… Zieeew. O czym zawiadamia

Nadieżda Iwanowna vel Kluska Pierożanka

PS. Proszę nie budzić Pawiana. Śpimy.

dscf42442

Published in: on 02/11/2009 at 21:17  8 Komentarzy  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://pawianprzydrodze.wordpress.com/2009/02/11/z-pamietnika-kluski-pierozanki-czyli-nikogo-nie-ma/trackback/

RSS feed for comments on this post.

8 KomentarzyDodaj komentarz

  1. nie znajdujac innego sposobu, skomunikuje się z Tobą tutaj:

    no i właśnie dlatego ja tak rzadko blogaska pisze. obowiązki mnie powstrzymują od tak wysublimowanych rozrywek!

    ściskam również 😉

  2. Mam parkę – rodzeństwo. Z różnych ojców, sądząc po wyglądzie…

    Ta pawianowa Kluska Pierożanka coś tak z rosyjska podobna do Pielmienia.

  3. Kluska, alias Nadieżda Iwanowna to charakterny kot, sądząc po zdjęciu. podobna do carycy Katarzyny II z podręcznikowych portretów.
    pomysł z kolacjami bardzo sprytny. ja wczoraj dwie godziny rano śniłam o tym, że wstaję, po czym łapałam się na tym, że dalej śnię i starałam się obudzić na rózne sposoby, ale nadal śniąć. uch, jak wreszcie obudziłam sie z tego koszmaru…

  4. Ciotka Puńka pozdrrrmrrrrawia.
    Ziew.
    No!

  5. trekker: wiedziałam 😀
    jotesz: Nadieżda ma ukraiński paszport, ale jest brytyjczątkiem
    iingrid: eee… ona bardziej pozuje. To klucha jest.
    pierwsza: :), dzięki

  6. szanownej pani wyrazy uznania za troske nad pawianem. sam w czasie sesji egzaminacyjnej delikatnie przypominalem choynie o podstawowej higienie osobistej, myjac jej wlosy. jednoczesnie jako norweg przychylam sie do uwag o jezyku polskim…

  7. gdzie byśmy byli bez naszych kotów i psów… no gdzie?:)

  8. awisiu, Panie Kocie choyny: Pawian przekaże

    iingrid: no własnie 🙂


Skomentuj

